سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منتظر المهدی(عج)


  • مرحوم آیت الله حاج سیّد محمّد باقر مجتهد سیستانی (ره)_ پدر آیت الله حاج سیّد علی سیستانی دامت برکاته- تصمیم می گیرد برای تشرف به محضر امام زمان(عج) چهل جمعه، در مساجد شهر مشهد زیارت  عاشورا بخواند.

در یکی از جمعه های آخر هفته نوری را مشاهده می کند از یکی از خانه های نزدیک مسجد؛ به سوی خانه می رود و می بیند حضرت ولی عصر امام زمان (عج)  در یکی از  اتاق های خانه تشریف دارند و در میان اتاق، جنازه ای قرار دارد که پارچه سفید روی آن کشیده شده است.

ایشان می گوید:هنگامی که وارد شدم اشک می ریختم ؛سلام کردم ،حضرت به من فرمودند:چرا اینگونه به دنبال من می گردی  و این رنجها را متحمّل می شوی؟! مثل این باشید(اشاره به آن جنازه کردند) تا من به دنبال شما بیایم! بعد فرمودند:این بانویی است که در دوره کشف حجاب (در زمان رضا خان پهلوی)، هفت سال از خانه بیرون نیامد،تا چشم نا محرم به او نیفتد!!

                                                             شیفتگان حضرت مهدی (عج) 3/158

 

  • یکی از دانشمندان مدت ها در آرزوی زیارت حضرت بقیة الله (عج) بود. برای رسیدن به این هدف، زحمتهای فراوان کشید، از جمله علم جعفر آموخته و چلّه نشینی کرده و چهل شب چهار شنبه به مسجد سهله رفته بود. اما هر چه می کوشید راه به جایی نمی برد تا به او گفتند: دیدار امام زمان (عج)برای تو ممکن نیست مگر در فلان شهر. او در حدود 37 سیو هفت روز در آن شهرمی ماند تا در بازار آهنگر ها، کنار ئکان پیر مردی قفل ساز، هنگامی به محضر حضرت ولی عصر (عج) شرفیاب می شود که آن حضرت در کنار پیر مرد قفل ساز نشسته  و با او گرم گرفته بودند و سخن میگفتند، در همین حال می بیند پیر زن ناتوان و قد خمیده ، عصا زنان آمد و با دست لرزا، قفلی را نشان داد و گفت: برای رضای خدا این قفل را به مبلغ سه شاهی از من بخرید. من سه شاهی پول نیاز دارم.

پیر مرد با کمال سادگی گفت: این قفل دو عباسی(هشت شاهی ) ارزش دارد، من آن را به هفت شاهی میخرم، زیرا در معامله دو عباسی، بیش از یک شاهی منفعت بردن بی انصافی است.

پیر زن با ناباوری گفت:من التماس کرده ام اما هیچ کس راضی نشد این قفل را به سه شاهی از من خریداری کند. سر انجام پیر مرد هفت شاهی پول به زن داد و قفل را خرید. هنگامی که پیر زن رفت، امام (عج) به من فرمود: آقای عزیز دیدی، این طور باشید تا ما به سراغ شما بیاییم، چله نشینی لازم نیستعلم جعفر لازم نیست،عمل سالم داشته باشید و مسلمان باشید.در تمام این شهر، من این پیر مرد را انتخاب کرده ام، چون دین دارد و خدا را می شناسد. هفته ای بر او نمی گذرد مگر این که من به سراغ او می آیم و از او دلجویی و احوالپرسی می کنم.

                                                                                                  ملاقات با امام عصر (عج) 268



ادامه مطلب

+ نوشته شده در سه شنبه 89/10/21 ساعت 1:12 عصر توسط منتظر | نظر

تمامی مطالب این وبلاگ محفوظ می باشد
طراحی شده توسط گنبدطلای امام رضا




منوی اصلی

صفحه نخست
آرشیو وبلاگ
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
عناوین مطالب وبلاگ

درباره ی وبلاگ

لحظات انتظار

آرشیو مطالب

آخرین پست های وبلاگ

ظهور نزدیک است
ظهور نزدیک است (نگاهی به تحولات مصر)
313 نفر
نقش زنان در حکومت امام زمان
125نشانه عمومی آخرالزمان در بیان امام صادق(ع)
آموزش مجازی معارف مهدویت
چگونه باشیم تا امام زمان به ملاقاتمان بیایند؟
فواید دعا برای فرج امام مهدی(عج)
sms با موضوع امام مهدی(عج)
شعر
حوادث آسمانی و غیر طبیعی هنگام ظهور
مردم در آخرالزمان
مهدی(عج)
فراماسونری
فراماسونری 2
[همه عناوین(16)]

پیوند ها

سایت رهبران شیعه

;http://rahil.ir" > http://rahil.ir/banner-bahrain.gif" alt='ثبت نام استشهدایون داوطلب اعزام به بحرین

?????????

محراب اندیشه بزرگترین گروه ارزشی کشور
درس زندگی
در انتظار منجی... نشانه های ظهور
گنبدطلای امام رضا

امکانات


Powered by BLOGFA
File Hosting by Persian Gig